Reklamní slogany a loga - analýza jazykové a grafické složky – Kamila PODIVÍNOVÁ
Kamila PODIVÍNOVÁ
Bachelor's thesis
Reklamní slogany a loga - analýza jazykové a grafické složky
Advertising slogan and logos - analysis of language and graphic components
Abstract:
Tato práce se zabývá jazykovým a grafickým rozborem reklamních sloganů a log. Analýza vychází ze sloganů a log vyskytujících se v českých novinách a časopisech.Abstract:
This thesis deals with a lingual and graphical analysis of advertising slogans and logos. The analysis is based on slogans and logos present in Czech newspapers and magazines.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2011
Accessible from:: 20. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2011
- Supervisor: doc. PhDr. Hana Srpová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PODIVÍNOVÁ, Kamila. Reklamní slogany a loga - analýza jazykové a grafické složky. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / -Cj-La Bc
Theses on a related topic
-
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Spojení logo-slogan v české reklamě
Adéla Dulínková -
Spojení logo slogan v české reklamě
Adéla Dulínková -
Logo a slogan-nejstručnější marketingová komunikace
Lucie Jelińská