Optimalizace konverzního poměru internetového obchodu pomocí metody A/B testování – Bc. Pavlína Hůlková
Bc. Pavlína Hůlková
Diplomová práce
Optimalizace konverzního poměru internetového obchodu pomocí metody A/B testování
Online store conversion rate optimization using A/B testing
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Optimalizace konverzního poměru internetového obchodu pomocí metody A/B testování" představuje jednotlivé pojmy související s optimalizací konverzního poměru a detailně popisuje jednotlivé kroky celého procesu A/B testování. Teoretický rámec práce slouží k získání potřebných informací o dané problematice, jenž jsou následně využity v praxi. Praktická část se zaměřuje na optimalizaci …víceAbstract:
This diploma thesis entitled "Online store conversion rate optimization using A/B testing" introduces terms related to the optimization of the conversion rate and describes in detail the individual steps of the entire A/B testing process. The theoretical section of the thesis provides theoretical knowledge necessary for understanding the application project described in the practical section. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hůlková, Pavlína. Optimalizace konverzního poměru internetového obchodu pomocí metody A/B testování. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace konverzního poměru v online prostředí
David Mareček -
Optimalizace konverzního poměru vstupní webové stránky
Martin Wachtl -
Využití A/B testování při optimalizaci konverzního poměru
Michal Makoš -
Optimalizace webu a vyhodnocení jejích výsledků
Jiří Kroužek -
Optimalizace obchodní výkonnosti webové prezentace
Jan Stawarczyk -
Optimalizace použitelnosti e-shopu Vivantis.cz
Filip Rozhoň -
Vliv nástroje Google Optimize na konverzní poměr
Václav Půlpán -
Využití A/B testování při optimalizaci konverzního poměru
Michal Makoš
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
29. 4. 2023