Mgr. Vendula PĚRUŠKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingových komunikací Neoluxor s.r.o.

Analysis of marketing communications of Neoluxor company
Anotace:
Práce "Analýza marketingových komunikací firmy Neoluxor s. r. o." bude pojednávat o analyzování momentální situace firmy Neoluxor z hlediska marketingových komunikací. Bude vycházeno z sekundárních zdrojů pojednávajících o analýze konkurence, která byla provedena minulý rok a poté z primárního šetření, které bude provedeno k účelům této práce. Z provedené analýzy budou formulovány závěry a doporučení …více
Abstract:
This bachleor work's "Analysis of marketing communications of Neoluxor company" will be about the actual situation in this company's marketing communications. It will be gone from the secondary sources which are about competition analysis. It was done last year. The primary research will be done in Neoluxor's shop. Finally the findings and recommen-dations will be formulated.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007
Identifikátor: 4827

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PĚRUŠKOVÁ, Vendula. Analýza marketingových komunikací Neoluxor s.r.o. . Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace