An analysis of the differences between the advertisements of health and nutrition-related products addressed at adults and children – Bc. Lucie HALTOFOVÁ
Bc. Lucie HALTOFOVÁ
Bakalářská práce
An analysis of the differences between the advertisements of health and nutrition-related products addressed at adults and children
An analysis of the differences between the advertisements of health and nutrition-related products addressed at adults and children
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the differences between the language used in advertisements, which are addressed at adults and children. Analysed ads are focused on advertising health and nutrition-related products. The theoretical contains primarily general information on advertising discourse, the language of advertising and, moreover it includes information on advertisement connected …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat rozdíly v jazyku požívaném v reklamách, které jsou určeny pro dospělé a děti. Zkoumané reklamy jsou zaměřeny na zdraví a produkty související s výživou. Teoretická část se zaměřuje primárně na obecné pojednání o reklamním diskurzu, jazyk užívaný v reklamách a stručně pojednává také o reklamách souvisejících se zdravím. Praktická část je založena na analýze …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HALTOFOVÁ, Lucie. \textit{An analysis of the differences between the advertisements of health and nutrition-related products addressed at adults and children}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/bxlc9h/.
Jak správně citovat práci
HALTOFOVÁ, Lucie. An analysis of the differences between the advertisements of health and nutrition-related products addressed at adults and children. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Jazyková analýza reklamních sloganů značek pracích prostředků
Tereza Bočková -
Jazyková analýza českých a ruských reklamních sloganů na kosmetické výrobky
Agata KOLKOVÁ -
Analýza reklamní kampaně Kofoly jako možné téma mediální výchovy ve výuce 2. stupně ZŠ
Tomáš SMOLKA -
Jazyková analýza tištěných a mluvených reklamních sloganů
Kristýna DROZDOVÁ -
Ruské reklamní slogany ve sféře finančních služeb
Kateřina Chytková -
Jazyková analýza vybraných reklam umístěných na sociálních sítích
Kristýna Nováková -
JAZYKOVÁ ANALÝZA REKLAMNÍCH SLOGANŮ
Veronika Trčková -
Analýza jazykových prostředků v reklamách na mobilní operátory a nápoje
Leona Jenčová