Veronika Trčková

Bakalářská práce

JAZYKOVÁ ANALÝZA REKLAMNÍCH SLOGANŮ

LINGUISTIC ANALYSIS OF ADVERTISING SLOGANS
Anotace:
Předložená práce se zabývá reklamou - pojednává o jejích typech, o jejím vývoji a současné situaci v ČR, o tom, co v reklamě působí. Zabývá se reklamním textem a snaží se podat návod, jak dobrý reklamní text vytvořit. Zaměřuje se na styl a tvorbu reklamních textů, prostředky aktualizace a zdůraznění, styl reklamních sloganů, předkládá současné reklamní slogany
Abstract:
The presented work deals with advertising - it treats its types, its development and current situaton in the Czech Republic, it suggests what works and what does not in advertising. It discusses advertising text and tries to makes proposals how to create an effective one. It concentrates on the style of advertising text, means of actualization and emphasis, on the style and creation of advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2009
  • Vedoucí: Jitka Zehnalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 12. 2008 dostupné: světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses t8yn8p t8yn8p/2
23. 4. 2009
Složky
Soubory
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.