Bc. Eva Hroboňová

Master's thesis

Rozdíly mezi generacemi v nákupním chování

The Differences between Generations in Consumer Behaviour
Abstract:
Práce je zaměřena na nákupní chování spotřebitelů mobilních telefonů s cílem identifikovat rozdíly v nákupním procesu mezi generací X a generací Y. V první části je zaměřeno na teoretické poznatky zakládající se na dosavadních výzkumech z oblasti nákupního chování, nákupního procesu, faktorů ovlivňujících nákupní proces, generačních charakteristik a nákupu mobilních telefonů. V druhé části práce je …more
Abstract:
This thesis is focused on buying behaviour of cell phone consumers. The goal is to identify the differences in consumer buying process between generation X and generation Y. In the first part, the main focus is on theoretical background based on the existing research of the buying behaviour and process, factors affecting the buying process, generation characteristics and cell phone buying practice …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta