Bc. Eva Hroboňová
Master's thesis
Rozdíly mezi generacemi v nákupním chování
The Differences between Generations in Consumer Behaviour
Abstract:
Práce je zaměřena na nákupní chování spotřebitelů mobilních telefonů s cílem identifikovat rozdíly v nákupním procesu mezi generací X a generací Y. V první části je zaměřeno na teoretické poznatky zakládající se na dosavadních výzkumech z oblasti nákupního chování, nákupního procesu, faktorů ovlivňujících nákupní proces, generačních charakteristik a nákupu mobilních telefonů. V druhé části práce je …moreAbstract:
This thesis is focused on buying behaviour of cell phone consumers. The goal is to identify the differences in consumer buying process between generation X and generation Y. In the first part, the main focus is on theoretical background based on the existing research of the buying behaviour and process, factors affecting the buying process, generation characteristics and cell phone buying practice …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vhj7n/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Model výkonnosti podniku automobilového průmyslu v kontextu zákaznické spokojenosti
Olga FALTEJSKOVÁ -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Analýza spotřebitelského chování na trhu s mobilními telefony
Eliška Doubravová -
Chování spotřebitelů na trhu s mobilními telefony
Michaela Sommerová -
Analýza spotřebitelského chování
Gabriela Ševečková -
Analýza nákupního chování na trhu chytrých telefonů dle generací
Ondřej Doležel -
Analýza spotřebitelského chování na trhu mobilních telefonů
Hana Schefczyková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková