Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii – Bc. Monika Čapková
Bc. Monika Čapková
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Factors influencing customer buying decision-making process in gastronomy
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit rešerši z odborné literatury na téma spotřební chování. Dalším cílem je za pomocí dotazníkového šetření zhodnotit vybrané faktory, které ovlivňují spotřebitele při výběru restaurace a také identifikace faktorů, které zvýší spokojenost hostů v konkrétním podniku a na základě těchto výsledků navrhnout určitá doporučení. Teoreticko–metodologická část je tvořena chováním spotřebitele …víceAbstract:
The target of this thesis is to create a research with the help of specialized literature on the topic of consumer behavior. Another goal is to use a questionnaire survey to evaluate selected factors that affect consumers when choosing a restaurant and identify factors that will help increase guest satisfaction in a particular company and based on these results to make certain recommendations. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/bdohi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČAPKOVÁ, Monika. \textit{Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii} [online]. Praha, 2020 [cit. 2023-12-04]. Dostupné z: https://theses.cz/id/qj9hyq/. Bakalářská práce. University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. Vedoucí práce Ing. Štěpán Chalupa.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Traditional shopping experience vs. online shopping experience of electronic products: Determinants of Consumer Buying Behavior.
Stephanie Armenta Camacho -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Consumer Trends and Lifestyle
Mariami Nemstsveridze -
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Barbora Tomanová -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
Analysis of the influencing factors of Chinese college students' investment and financial management
Lintao Feng