Vztah člověka a stroje v procesu rozhodování a související rizika – Jaroslav Budílek
Jaroslav Budílek
Bakalářská práce
Vztah člověka a stroje v procesu rozhodování a související rizika
The relationship of human and machine in decision-making process and related risks
Anotace:
Umělá inteligence se v některých odvětvích stává významným prvkem nebo samostatnou entitou v procesu rozhodování. Tato aplikace umělé inteligence však za některých okolností obnáší řadu rizik. Cílem této práce je zhodnotit rizika a dopady využití počítačů, zejména umělé inteligence, v procesu rozhodování a také navrhnout kroky, které by mohly vést k zmírnění nebo kompletní eliminaci těchto rizik. Za …víceAbstract:
Artificial intelligence is becoming a relevant part of the decision-making process or an individual decision-making entity in some industries. However, such application of artificial intelligence may under some circumstances concern several risks. The goal of this paper is to evaluate risks and impact of the use of computers and especially artificial intelligence in the decision-making process, as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87771
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Tomáš Sigmund
- Oponent: Jakub Novotný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87771
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Artificial intelligence methods for decision-making support thesis
Siddharth Upadhyay -
Artificial Intelligence methods for decision making
Mithun Bharadwaj Shivashankar -
Artificial Intelligence methods for decision making
Gaurav Keshavkumar Patel -
Artificial Intelligence methods for decision making support
Lala Yagubova -
Leveraging Artificial Intelligence to Enhance Digital Marketing: An Analysis of Best Practices and Future Directions
Diana Hakobyan -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Rozhodovací proces v podniku
Radovan Tunák -
Rozhodovací proces v podniku
Mária Gregušová