Ing. Luka Martin Valek
Bachelor's thesis
Životní cyklus produktu
Product life cycle
Abstract:
Záměr mé bakalářské práce je analýza životního cyklu automobilu BMW X5. Dále pak také analýza modelového portfolia BMW. Konkrétně jsem si vybral model BMW X5, protože tento automobil patří mezi nejprodávanější ve své kategorii a zároveň to je produkt jedné z největších firem v Německu. Jako cíl své práce jsem si stanovil zjistit, v jaké fázi životního cyklu se BMW X5 třetí generace momentálně nachází …moreAbstract:
The intention of my work is to analyze the life cycle of the BMW X5. Furthermore also an analysis of the BMW model portfolio. Specifically, I chose the BMW X5, because it's one of the best-selling car in its category and it's also a product of one of the largest companies in Germany. The main objective of my thesis is to find out in which stage of its life cycle is the third BMW X5 generation currently …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o27ol/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová -
Životní cyklus produktu ve škole vaření Ola Kala
Veronika Doležalová