Personální marketing ve společnosti BRUSH SEM s. r. o. – Luboš ŽIŽKA
Luboš ŽIŽKA
Bakalářská práce
Personální marketing ve společnosti BRUSH SEM s. r. o.
Personal marketing in the company BRUSH SEM Ltd.
Anotace:
Práce pojednává o problematice personálního marketingu v průmyslovém podniku. Teoretická část je věnována nástrojům a aktivitám, které personální marketing využívá. Praktická část práce obsahuje charakteristiku společnosti zahrnující popis aktuální situace personálního marketingu ve společnosti, dále je provedena analýza pracovního trhu v okrese Plzeň-město. Hlavní částí práce je inovační návrh stávajícího …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the issues of personal marketing in an industrial establishment. The theoretical part introduces the issue of per-sonal marketing; it deals with the instruments and activities which are used by personal marketing. The practical part contains the characteristics of the company including the description of the actual situation of personal marketing in the company. An …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2011
- Vedoucí: Doc. Ing. Jan Horejc, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽIŽKA, Luboš. Personální marketing ve společnosti BRUSH SEM s. r. o.. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta strojníBakalářský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Průmyslové inženýrství a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing a trendy výběru zaměstnanců ve veřejné správě
Veronika Čermáková -
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
Lenka Klímová -
Personální marketing a jeho uplatnění v společenské praxi
Lucie Kubáková -
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
Magdaléna Pišlová -
Personální marketing ve vybrané společnosti
Barbora Horká -
Personální marketing
Markéta Svobodová -
Podpora zaměstnanosti dlouhodobě evidovaných uchazečů o zaměstnání za období 2019-2021 v Trutnovském okrese
Petra Havlíková -
Pravomoci Úřadu práce České republiky v oblasti aktivace uchazečů o zaměstnání
Hana Bitalová