Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Ludmila Lacinová
Bc. Ludmila Lacinová
Bachelor's thesis
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
A proposal of marketing activities for sales support and increasing sales
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové aktivity spojené s podporou prodeje, jejichž návrh autorka rozvíjí na subjektu hotelu. Práce je rozdělena na dvě části. V první části je definována podpora prodeje jako součást marketingového mixu a s tím související marketingové analýzy. Dále je zde popsán hotelový průmysl, jeho historie, rozdělení a současné marketingové nástroje. Ve výsledkové části je …moreAbstract:
The bachelor‘s thesis is focused on marketing activities connected with sales promotion, whose proposal the author develops on the subject of the hotel. The thesis is divided into two parts. The first part defines sales support as a part of a marketing mix and related marketing analyzes. It also describes the hotel industry, its history, divisions and current marketing tools. The findings section describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qm1jt/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Monika Bačová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Průša -
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o.
Martin Fukala -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Marek Nejman -
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě
Jan Klimáček -
Podpora prodeje jako součást integrované marketingové komunikace společnosti
Tereza Marková -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Podpora prodeje v letecké dopravě pomocí věrnostních programů
Petra Marková