Podpora prodeje v letecké dopravě pomocí věrnostních programů – Bc. Petra Marková
Bc. Petra Marková
Diplomová práce
Podpora prodeje v letecké dopravě pomocí věrnostních programů
Sales Promotion in Aviation Through Loyalty Programs
Anotace:
Práce se zabývá věrnostními programy, které vznikly právě v odvětví letecké dopravy. Z důvodu konkurence nabízí většina leteckých dopravců věrnostní program pro časté cestovatele, kteří mohou „sbírat míle“ a tyto míle mohou později směnit za vybrané odměny. V této práci jsou zachycena různá teoretická východiska podpory prodeje a věrnostních programů se zaměřením na loajalitu zákazníků. Dále se zabývá …víceAbstract:
This thesis deals with the loyalty programmes which has been created in the aviation. Due to the competition most airlines offer a loyalty programmes in which customers can collect points and these points can be later exchanged for rewards selected. In this thesis are captured various theoretical bases of sales promotion and loyalty programmes with a special focuse on customer loyalty. It also deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nx5kd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Freight distribution by air in Kazakhstan - elaboration of Air Astana’s position in the Kazakh aviation market
Saltanat Yegiztayeva -
Letecká doprava a pozice společnosti Air Astana na kazašském leteckém trhu
Assel Utepbergenova -
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Wizz Air
Kateřina Navrátilová -
Investiční analýza akcie Delta Air Lines
Ondřej Beneš -
Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.
Tomáš TOMAN -
Návrh věrnostního programu pro dopravní společnost Arriva vlaky
Jan Šrůtek -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Jaroslava Nová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Jaroslava Nová