Konfliktní situace učitelů s žáky 2. stupně ZŠ – Bc. Kateřina Mašľárová
Bc. Kateřina Mašľárová
Diplomová práce
Konfliktní situace učitelů s žáky 2. stupně ZŠ
Conflict Situations Between Teachers and Parents of Students from Fifth to Ninth Grade of Elementary School
Anotace:
V naší práci jsme se zaměřili na problematiku konfliktních situací mezi učiteli a rodiči žáků druhého stupně základních škol. Výzkumná část diplomové práce se zabývá subjektivním vnímáním konfliktních situací mezi učiteli a rodiči žáků 2. stupně ZŠ z pozice učitelů. Námi osloveni učitelé základních škol odpovídali na otázky prostřednictvím námi vyhotoveného dotazníku. Cílem diplomové práce bylo, na …víceAbstract:
Our work was focused on problems of conflict situations between teachers and parents of the pupils on the second grade of primary schools. The research part of the theses covers a subjective perception of conflict situations between the teachers and the pupils of the second grade of the primary school of the point of view of the teachers. The teachers who were inquired by us answered the questions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ma5h1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová -
Strategie učitelů prvních a druhých tříd pro začleňování outsiderů do kolektivu
Kristýna PŘÍHODOVÁ -
Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
Martina Dočekalová -
Teachers' Perceptions of Using Virtual Reality as a Tool for Enhancing Speaking Skills in ELT
Lucie Pelčáková -
Preventive and Reactive Strategies for Managing Disruptive Behaviour in the Classroom
Drahuše Škodová -
Numerické hodnocení pohledem žáků druhého stupně základní školy
Simona Prachařová -
Sebepoškozování u žáků druhého stupně základních škol
Barbora Čechová -
Vliv Covidové doby na fyzickou kondici žáků druhého stupně základní školy.
Tomáš Kociňák