Strategie rodičovské podpory před přijetím a během studia dítěte na víceletém gymnáziu – Bc. Soňa Medlová
Bc. Soňa Medlová
Diplomová práce
Strategie rodičovské podpory před přijetím a během studia dítěte na víceletém gymnáziu
Strategy of parental support before the aacceptance and during the child study at the Grammar school
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá tématikou víceletých gymnázií. Teoretická část se zaměřuje na oba typy víceletých gymnázií a prezentuje je v diskurzu historickém, selektivním, sociologickém a pedagogickém. A v neposlední řadě na faktory, které se podílejí na studijní dráze jedince. Výzkumné šetření empirické části je navrženo jako kvalitativní a data jsou zprostředkována osmi matkami úspěšných …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the subject of Grammar schools. The theoretical part focuses on two types of grammar schools and presents it in historical discourse, selective, sociological and pedagogical. Finally, the factors that are involved in the study track individual. The survey of the empirical part is designed as the qualitative data are mediated by eight mothers of children admitted to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m61s1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělanostní nerovnosti v komunistickém Československu a odraz jejich důsledků z přímých zkušeností aktérů vzdělávacího systému
David ŠENIGL -
Role školy a školského systému v reprodukci vzdělanostních nerovností s akcentem na problematiku víceletých gymnázií
Kateřina Kochová -
Přijímací zkoušky jako školní zátěžová situace a jejich reflexe žáky na 2. stupni konkrétní ZŠ
Petra Schwemleinová -
HODNOCENÍ CHOVANI ZAKU S PORUCHAMI CHOVANI
Jitka Hamerská -
Mentoring jako možnost podpory psychického zdraví žáku a studentů
Barbora Romanová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Informovanost logopedů a rodičů o možnostech vzdělávání žáku s vadami řeči
Ivana Holakovská