Segmentace trhu deodorantů a antiperspirantů v České republice – Michala Wisurová
Michala Wisurová
Master's thesis
Segmentace trhu deodorantů a antiperspirantů v České republice
Segmentation of deodorants and antiperspirants in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje segmentaci spotřebitelů deodorantů a antiperspirantů dle životního stylu. Prostřednictvím segmentace je možné vytvořit detailní profilaci typického spotřebitele daných segmentů a firmám je tak umožněno lépe chápat spotřebitele, zvolit vhodný cílový segment a definovat komunikaci směrem k cílové skupině, která je relevantní a efektivní. V praktické části je realizován celý …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the segmentation of consumers of deodorants and antiperspirants according to lifestyle. Through segmentation, it is possible to create a detailed profile of a typical consumer of the segments, enabling companies to better understand consumers, to choose the appropriate target segment and to define relevant and effective communication towards the target audience. In the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71637
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
- Vedúci: Květa Olšanová
- Oponent: Martin Schönfeld
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71637
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zdravotní a kosmetické aspekty antiperspirantů a deodorantů
Klára Vojáčková -
Segmentace trhu antiperspirantů a deodorantů
Tomáš Král -
Zdravotní a kosmetické aspekty antiperspirantů a deodorantů
Klára Vojáčková -
Sociální klima a řízení lidských zdrojů ve společnosti Volkswagen a Procter & Gamble
Jitka Čadková -
Sociální klima a podniková kultura ve společnosti Procter & Gamble
Jitka Čadková -
Segmentace trhu antiperspirantů a deodorantů
Tomáš Král -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova