Komunikační kompetence dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí – Bc. Jana Hlavínková
Bc. Jana Hlavínková
Bakalářská práce
Komunikační kompetence dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Communication skills of children from socially disadvantaged backgrounds
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje komunikační kompetence dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretickou část tvoří dvě kapitoly, první kapitola se zabývá terminologií sociálního znevýhodnění a jeho vlivem na kognitivní a psychický vývoj dítěte. Popisuje význam rodinného prostředí při rozvoji osobnosti dítěte a na konci kapitoly hodnotí …víceAbstract:
The thesis analyzes communicative competence of children from socially disadvantaged background. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter discusses the terminology of social disadvantage and its effect on cognitive and psychological development of the child. There is described the importance of the family environment …víceKlíčová slova
Komunikativní kompetence sociálně znevýhodněné prostředí kognitivní a psychický vývoj rodinné prostředí vývoj řeči dítě předškolního věku communicative competence socially disadvantaged background cognitive and psychological development family environment communication skills preschooler
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fjnx5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Teaching English to Pupils from Socially Disadvantaged Background
Petra Bořková -
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Sociálně znevýhodněné prostředí a počáteční vzdělávání dítěte
Pavla Strýčková -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová