Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení – Vendula Karešová, DiS.
Vendula Karešová, DiS.
Bachelor's thesis
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
The influence of brand image on purchase behavior - regional brand
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na kupní chování spotřebitele a regionální značení, konkrétně se zabývá značkou Regionální produkt Hradecko. Cílem práce je posouzení vlivu regionálních značek na kupní chování spotřebitele. Dílčími cíli jsou určení kupního chování spotřebitelů v závislosti na různých faktorech ovlivňujících kupní chování, dále vymezení znalosti českého spotřebitele v oblasti regionálního …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on consumer’s purchasing behavior and regional labeling, and specifically deals with the brand Regional product Hradecko. The aim of the work is to assess the influence of regional brands on consumer’s purchasing behavior. The partial goals are to determine the purchasing behavior of consumers depending on various factors influencing purchasing behavior, to define the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAREŠOVÁ, Vendula. \textit{Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/byxjpc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Public Administration and Regional Development - Hradec Králové
Theses on a related topic
-
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
Analýza trhu regionálních produktů Hradecka a spolupráce regionálních podnikatelů s místními aktéry regionálního rozvoje
Filip Holubec -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Markéta Krásová -
Vliv primárních skupin na proces kupního rozhodování spotřebitele
Vendula Hrubá -
Působení influencerů na proces kupního rozhodování
Adam Altman -
Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity Jana Evangelisty Purkyně při výběru potravin
Tomáš PYŠNÝ -
Proces rozhodování o nákupu předmětů dlouhodobé spotřeby
Kateřina Hrdonková -
Role Youtubera v procesu kupního rozhodování
Karolína Chárová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights