Zdeněk Pěčonka

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie pro malý podnikatelský subjekt

Marketing strategy of small business entity
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití nemovitosti ve Zlatých Horách v okresu Jeseník. První část práce je věnována vymezení cílů a metodiky práce. Následující část obsahuje nezbytná teoretická východiska na která navazuje analytická část ve které je už rozebrán konkrétní problém. Výsledkem práce je návrh marketingové strategie, který je uveden v návrhové části. V této práci jsou rozebrány dva …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the possibilities of using real estate in Zlaté Hory in the Jeseník district. The first part of the thesis is devoted to the definition of the objectives and methodology of the work. The following part contains the necessary theoretical background followed by the analytical part in which the specific problem is already analyzed. The result of the work is a proposal of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
  • Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management