Anna Nováková
Bakalářská práce
Online marketing společnosti ZOOT
Online marketing of ZOOT company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je marketing na Internetu, neboli online marketing. Konkrétně se práce v teoretické části zaměřuje na počátky marketingu na Internetu, plošnou reklamu, sociální sítě, webové stránky, obsahový marketing a e-mail marketing. Praktická část následně rozebere tyto celky, a to ve společnosti ZOOT. Hlavním cílem práce je rozebrat působení společnosti v oblasti bannerové reklamy …víceAbstract:
The subject of the thesis is marketing on the Internet or online marketing. Specifically, the work in the theoretical part is focused on the beginnings of marketing on the Internet, banners, social networks, websites, content marketing and email marketing. Practical part breaks down these units in the company of ZOOT. The main objective is to analyze the company's activities in the field of banner …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54894
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Zdeněk Pazderník
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54894
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sociální podnikání jako důležitý prvek komunitní sociální práce
Marie Lopaurová -
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj -
Obecní webové stránky založené na principu sociální sítě
Jan Vostal -
Webové stránky poskytovatelů pečovatelských služeb v Jihočeském kraji dle Registru poskytovatelů sociálních služeb
Michaela BARTUŠKOVÁ -
Sociální sítě a internet a jejich využití v sociální práci
Martin Synek -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová