Metoda pro výběr portfolia nástrojů pro online marketingové aktivity a podporu jejich řízení – Zdeněk Smutný
Zdeněk Smutný
Doctoral thesis
Metoda pro výběr portfolia nástrojů pro online marketingové aktivity a podporu jejich řízení
A method for selecting a portfolio of tools for online marketing activities and supporting their management
Abstract:
Online marketingové aktivity hrají pro organizace stále důležitější roli v souvislosti s rozvojem na internetu založených technologií a jejich pozitivním přijímáním ve společnosti. Cílem této práce je návrh artefaktu, který by podpořil rozhodování marketingového specialisty a tím i řízení online marketingových aktivit. Výchozím bodem je explorativní výzkum mezi českými organizacemi, kde jsou identifikovány …moreAbstract:
Online marketing activities play an increasingly important role for organization in connection with the development of internet based technologies and their positive reception by the society. The aim of this dissertation is to design an artefact that would support the decision making of marketing specialists and thus the management of online marketing activities. The starting point is an explorative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 9. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49716
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2016
- Supervisor: Petr Doucek
- Reader: Václav Stříteský, Ota Novotný, Josef Hynek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMUTNÝ, Zdeněk. \textit{Metoda pro výběr portfolia nástrojů pro online marketingové aktivity a~podporu jejich řízení}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Praha: University of Economics, Prague. 2012. Available from: https://theses.cz/id/bz3k59/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49716
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Marketing ve virtuálním prostředí
Pavel Karásek -
Vliv internetu na společnost - virtuální realita
Dominik Neumann -
Využití online marketingu
Radek LEFAN -
Řízení online marketingu ve společnosti Svět Plodů, s.r.o.
Veronika Koupilová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk -
Vnímání online marketingu - studie napříč generacemi
Alexandra Ramirez Martinez -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková