Metoda pro výběr portfolia nástrojů pro online marketingové aktivity a podporu jejich řízení – Zdeněk Smutný
Zdeněk Smutný
Disertační práce
Metoda pro výběr portfolia nástrojů pro online marketingové aktivity a podporu jejich řízení
A method for selecting a portfolio of tools for online marketing activities and supporting their management
Anotace:
Online marketingové aktivity hrají pro organizace stále důležitější roli v souvislosti s rozvojem na internetu založených technologií a jejich pozitivním přijímáním ve společnosti. Cílem této práce je návrh artefaktu, který by podpořil rozhodování marketingového specialisty a tím i řízení online marketingových aktivit. Výchozím bodem je explorativní výzkum mezi českými organizacemi, kde jsou identifikovány …víceAbstract:
Online marketing activities play an increasingly important role for organization in connection with the development of internet based technologies and their positive reception by the society. The aim of this dissertation is to design an artefact that would support the decision making of marketing specialists and thus the management of online marketing activities. The starting point is an explorative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49716
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2016
- Vedoucí: Petr Doucek
- Oponent: Václav Stříteský, Ota Novotný, Josef Hynek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49716
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve virtuálním prostředí
Pavel Karásek -
Vliv internetu na společnost - virtuální realita
Dominik Neumann -
Využití online marketingu
Radek LEFAN -
Řízení online marketingu ve společnosti Svět Plodů, s.r.o.
Veronika Koupilová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk -
Vnímání online marketingu - studie napříč generacemi
Alexandra Ramirez Martinez -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková