Ing. Martin Jelen

Bakalářská práce

Využívání celebrit v Public Relations

Utilization of celebrities in Public Relations
Anotace:
Teoretická část pojednává o definici celebrit a Public Relations, popularitě, konkrétních případech kampaní. Praktická část analyzuje pomocí dotazníku povědomí převážně mladých lidí o PR a celebritách. Ukazuje jaká celebrity jsou nejpopulárnější. Přináší rady a doporučení k jejich využívání.
Abstract:
The theoretical part deals with the definition of celebrity and public relations, popularity, specific instances of campaigns. The practical part analysis by questionnaire awareness of mostly young people about PR and celebrity. It shows which of celebrities is the most popular. Provides advice and recommendations for their use.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní