Ing. Martin Jelen
Bachelor's thesis
Využívání celebrit v Public Relations
Utilization of celebrities in Public Relations
Abstract:
Teoretická část pojednává o definici celebrit a Public Relations, popularitě, konkrétních případech kampaní. Praktická část analyzuje pomocí dotazníku povědomí převážně mladých lidí o PR a celebritách. Ukazuje jaká celebrity jsou nejpopulárnější. Přináší rady a doporučení k jejich využívání.Abstract:
The theoretical part deals with the definition of celebrity and public relations, popularity, specific instances of campaigns. The practical part analysis by questionnaire awareness of mostly young people about PR and celebrity. It shows which of celebrities is the most popular. Provides advice and recommendations for their use.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/j451c/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró