Ing. Martin Jelen

Bachelor's thesis

Využívání celebrit v Public Relations

Utilization of celebrities in Public Relations
Abstract:
Teoretická část pojednává o definici celebrit a Public Relations, popularitě, konkrétních případech kampaní. Praktická část analyzuje pomocí dotazníku povědomí převážně mladých lidí o PR a celebritách. Ukazuje jaká celebrity jsou nejpopulárnější. Přináší rady a doporučení k jejich využívání.
Abstract:
The theoretical part deals with the definition of celebrity and public relations, popularity, specific instances of campaigns. The practical part analysis by questionnaire awareness of mostly young people about PR and celebrity. It shows which of celebrities is the most popular. Provides advice and recommendations for their use.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní