Výuka anglického jazyka s prvky dramatické výchovy – Mgr. Petra Veverková
Mgr. Petra Veverková
Diplomová práce
Výuka anglického jazyka s prvky dramatické výchovy
Teaching English with elements of drama education for children at primary school.
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je poukázat na možnosti využití dramatické výchovy ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základní školy. Práce sestává ze tří částí - teoretické, empirické a praktické. Teoretická část je rozdělena na čtyři hlavní kapitoly, které se věnují teorii dramatiky, osobnosti učitele, cizímu jazyku a okolnostem, které souvisí s raným osvojováním jazyka. Empirická část se opírá …víceAbstract:
The main goal of the thesis is to show the possibilities of using drama education in English language teaching at primary schools. The thesis comprises of three parts – theoretical, empirical and practical. The theoretical is divided into four main chapters that deals with the theory of drama, a teacher´s personality, foreign language and circumstances related to early language teaching. The empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ki7t7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2014
- Vedoucí: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Mýtus o Persefoně a jeho sociální aspekty: výukový program pro žáky základních škol s prvky dramatické výchovy
Zuzana Matonohová -
Budování a rozvíjení vztahů mezi generacemi předškolního a seniorského věku pomocí dramatické výchovy
Barbora Dohnalová -
Využívání metod dramatické výchovy při výuce etické výchovy na 1. stupni málotřídní školy
Daniela MATYASKO -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Využití metod dramatické výchovy při adaptaci dvouletých dětí ve věkově heterogenní třídě
Denisa KORBOVÁ -
Aktivity dramatické výchovy a diagnostika dětí preprimárního vzdělávání
Veronika PAVLÍKOVÁ -
Činnosti dramatické výchovy podporující zdravou výživu u dětí v preprimárním vzdělávání
Radana TRUBKOVÁ -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné a dramatické výchovy
Věra SOUČKOVÁ