Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele – Bc. Martin LAVIČKA
Bc. Martin LAVIČKA
Master's thesis
Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele
Comparison of Final Consumer s Contributions of The Purchase Network Marketing and Consumer Cooperative
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo obecně analyzovat prostředí network marketingu a spotřebních družstev v ČR. Tato analýza byla doplněna porovnáním dvou konkrétních subjektů a jejich výhod a nevýhod pro koncové spotřebitele. V praktické části byla tato analýza doplněna dotazníkovým výzkumem v terénu, kdy byl dotazován minimální vzorek cca 200 spotřebitelů, před vybraným nákupním centrem. Otázky v tomto dotazníku …moreAbstract:
Issue of my Master{\crq}s work inclusive of questions consumers{\crq} cooperative and network marketing. This is very interesting and actual section, because both of these levels have been hiding large potential. They can bring out compelling alternative solution in contact with final consumer. The Work is focused on general analysis of the setting of network marketing and the setting of consumers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2008
Accessible from:: 30. 4. 2008
Identifier:
8844
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Viktor Vojtko
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LAVIČKA, Martin. \textit{Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/bzk69h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LAVIČKA, Martin. Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele. Č. Bud., 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 04. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2008 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Síťový marketing jako příležitost dnešní doby
Lucie HELISOVÁ -
Multilevel marketing společnosti Akuna CZ s. r. o.
Jan Maixner -
Síťový marketing
Tomáš MATEJČIK -
Osobní prodej v multilevelové společnosti
Noshdar MUHAMED -
Osobní prodej v multilevelové společnosti
Noshdar MUHAMED -
Sieťový marketing ako príležitosť
Peter Hakun
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights