Radim Škrdleta
Bachelor's thesis
Podnikatelský záměr
Business plan
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je podnikatelský záměr pro založení nové firmy poskytující služby autoškoly. V dokumentu je téma nejdříve zpracováno v teoretické rovině, která zahrnuje rozbor nejběžněji využívaných části, které by měly být součástí správně zpracovaného podnikatelského záměru. Následuje analytická část, kde jsou provedeny potřebné analýzy. Vše je zakončeno návrhovou částí, která obsahuje …viacAbstract:
The topic of this bachelor thesis is a business plan for the establishment of a new company providing driving school services. In the document, the topic is first treated in a theoretical level, which includes an analysis of the most commonly used parts that should be part of a properly developed business plan. This is followed by the analytical part, where the necessary analyses are performed. It …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D.
- Oponent: Marcel Štolc, RNDr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Religion and the State: The Current Legislation on Religions in the People's Republic of China
Anežka Satorová -
Long-term prediction of surrounding agents’ motion in an urban environment for self-driving vehicles
Bohdan Biesiedin -
Komparace činností sociálního pedagoga na základních školách v legislativě a v praxi
Alena Ryšková -
Informovanost žáků 8. a 9. tříd základních škol v Olomouci v první pomoci při autonehodě
Milada HILŠEROVÁ -
Bezpečnost škol a školských zařízení v ČR
Jakub Slavík -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec