Možnosti využití e-marketingu při prodeji vína v internetových obchodech – Bc. Jakub Novák
Bc. Jakub Novák
Master's thesis
Možnosti využití e-marketingu při prodeji vína v internetových obchodech
The Possibilities of using e-marketing in selling wine via e-shops
Abstract:
Novák, J. Možnosti využití e-marketingu při prodeji vína v internetových obchodech. Diplomová práce. Brno 2015. Obsahem diplomové práce je návrh nových marketingových nástrojů využitelných pro online propagaci maloobchodu vína. Strategie využití vychází z výsledků analýzy současných e-marketingových nástrojů. V práci jsou rozebrány možnosti použití hlavních druhů internetové reklamy. Je vypracována …moreAbstract:
Novák, J. The Possibilities of using e-marketing in selling wine via e-shops. Diploma thesis. Brno 2015. The content of this diploma thesis is the proposal of new marketing instruments usable for online advertising of retail of wine. The strategy of using comes out of results of contemporary e-marketing tools. Possibilities of using mainstream types of internet advertising are analyzed. Detailed analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁK, Jakub. \textit{Možnosti využití e-marketingu při prodeji vína v internetových obchodech}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/bzp46z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
PPC reklama ve vyhledávačích a její využití v konkrétní firmě
Sabina Karásková -
Internetová reklama z pohledu práva a marketingu
Barbora Skyvová -
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová -
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová -
Online reklama
Ondřej Švarc -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová -
Internetová reklama jako nástroj marketingu
Petr Šolín
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights