Monitorování komunikačních schopností u dětí v přípravných třídách základní školy – Petra NĚMCOVÁ
Petra NĚMCOVÁ
Diplomová práce
Monitorování komunikačních schopností u dětí v přípravných třídách základní školy
Monitoring of childrens´ comunication skills in preparatory classes of primary school
Anotace:
Hlavním cílem této práce je monitorování komunikačních schopností u dětí v přípravných třídách základní školy. V teoretické části se zabývám ontogenetickým vývojem řeči a jeho podmínkami, problematikou dětí ze socio-kulturně znevýhodňujícího prostředí a také úlohou mateřské školy a přípravné třídy. V empirické části nejprve uvádím charakteristiku výzkumného vzorku a metod, které jsem při výzkumu využila …víceAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to monitor the communication skills of children in primary school preparatory classes. In the theoretical part I deal with the ontogenetic development of speech and its conditions, the problems of children from socio-culturally disadvantaged environment, as well as the role of kindergarten and preparatory classes. In the empirical part I first present the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMCOVÁ, Petra. \textit{Monitorování komunikačních schopností u dětí v přípravných třídách základní školy}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/c0180x/.
Jak správně citovat práci
NĚMCOVÁ, Petra. Monitorování komunikačních schopností u dětí v přípravných třídách základní školy. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Divadlo forum jako nástroj reflexe kyberšikany při práci s dětmi ze sociálně znevýhodňujícího prostředí
Michaela BÁGAROVÁ -
Proces začleňování dítěte ze sociálně znevýhodňujícího prostředí do dětského kolektivu MŠ z pohledu pedagogů, dětí a rodičů
Kristýna Kazdová -
Rozvoj řečových schopností v MŠ u dětí ze sociálně znevýhodňujícího prostředí
Iva Schweidlerová -
Týmová spolupráce při logopedické intervenci u dětí ze sociálně znevýhodňujícího prostředí
Alena Mašatová -
Vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Barbora Křížková -
Vliv hudby na vývoj dítěte v předškolním věku se zaměřením na vývoj řeči
Kristýna Ševčíková -
Vliv bilingválního vzdělávání na vývoj řeči dětí předškolního věku z česky mluvících rodin
Michaela Marešová -
Opožděný vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Jana Helekalová