Spotřební chování vybraného segmentu mládeže – Bc. Michael Šreiber
Bc. Michael Šreiber
Master's thesis
Spotřební chování vybraného segmentu mládeže
Consumer behavior of the selected segment of youth
Abstract:
Tato práce popisuje spotřební chování vybraného segmentu mládeže. Teoretická část popisuje segmentaci trhu, nástroje marketingové komunikace a obecné chování mládeže. Praktická část popisuje spotřební chování mládeže na vybrané střední a vysoké škole. Závěr popisuje výsledky práce a spotřební rozdíly mezi vybranou skupinou mládeže.Abstract:
This work describes consumer behaviour of the selected segment of the youth. The theoretical part describes the market segmentation, the tools of marketing communication and the general behaviour of the youth. The practical part describes consumer behaviour of the youth in selected middle and high school. The conclusion describes the results of the work and differences between the selected groups of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cux4f/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Ganna Tsyrulnikova -
Analýza spotřebního chování na trhu s oděvy
Silvie Vornayová -
Analýza trhu kategórie bylinných “bitter” alkoholických nápojov a vnímanie značky Becherovka Original na českom trhu
Martin Michelík -
Cenová politika vybraného podniku na spotřebním trhu
Lukáš Loužecký -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
Ila Prasad