Vliv strukturovaného učení na dítě s diagnózou autismus a nevidomost – Bc. Martina Kilianová
Bc. Martina Kilianová
Bakalářská práce
Vliv strukturovaného učení na dítě s diagnózou autismus a nevidomost
The influence of the structured learning on a child with the diagnosis of autism and blindness
Anotace:
KILIANOVÁ MARTINA – „Vliv strukturovaného učení na dítě s diagnózou autismus a nevidomost“. Brno: MU, bakalářská práce 2007, s. 58 Bakalářská práce se zabývá sledováním vlivu strukturovaného učení na chování, komunikaci a sebeobsluhu u dítěte s diagnózou autismus a nevidomost. V teoretické části jsem se pokusila shrnout pojmy kombinovaného postižení, autismu, nevidomosti a také možnosti edukace těchto …víceAbstract:
KILIANOVÁ MARTINA – “Influence of the structured learning on a child with a diagnosis of autism and blindness“. Brno: Masaryk University, dissertation for a bachelor's degree 2007, pg. 58 The work deals with monitoring the influence of the structured learning on behaviour, communication and self-manipulation of a child with diagnosis of autism and blindness. In the theoretical part I was trying to …víceKlíčová slova
Kombinované postižení autismus nevidomost diagnostika TEACCH program komunikace sebeobsluha individuální přístup strukturalizace vizualizace symboly Combined handicap autism blindness diagnostics TEACCH programme communication self-manipulation individual approach structuralization visualization symbols
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x2fw4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Individuální plánování s osobami s mentálním a kombinovaným postižením
Monika Štěpková -
Individuální vzdělávání dětí s mentálním a kombinovaným postižením a spolupráce školského poradenského zařízení s rodinou
Gabriela PROCHÁZKOVÁ -
Individuální plánování v péči o osoby s kombinovaným postižením
Veronika Dufková -
Úprava standardní didaktické pomůcky pro individuální potřeby dětí s kombinovaným postižením
Denisa Rubáková -
Žák s autismem v praktické škole
Hana Tenorová -
TEACCH program a jeho využití při edukaci žáků s diagnózou PAS na vybraných ZŠ speciálních
Jitka SUCHOMELOVÁ -
Spolupráce rodiny a školy při implementaci TEACCH programu u dětí s poruchami autistického spektra
Karla KVASNICOVÁ -
Využití prvků TEACCH programu při výuce žáků s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami
Lenka Nebuchlová