Profesní identita sociálního pedagoga ve škole – Bc. Ivana DVOŘÁKOVÁ
Bc. Ivana DVOŘÁKOVÁ
Diplomová práce
Profesní identita sociálního pedagoga ve škole
Professional identity of a social pedagogue at school
Anotace:
Tématem diplomové práce je profesní identita sociálního pedagoga ve škole. Téma je podle mého názoru velmi aktuální, a to z důvodu zavádění sociálně pedagogické profese do českého školství. Sociální pedagogové, kteří ve školách působí, se však nacházejí na nejistém pracovním místě, protože financování této odborné pozice je nestabilní. Profese sociálního pedagoga v České republice není oficiální profesí …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is the professional identity of a social pedagogue at school. In my opinion, the topic is very actual, due to the introduction of the social pedagogic profession into Czech educational system. However, social pedagogues working in schools are in an uncertain position, as the funding for this professional position is unstable. The profession of social pedagogue in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DVOŘÁKOVÁ, Ivana. Profesní identita sociálního pedagoga ve škole. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Spokojenost se zvoleným oborem profesní orientace studentů obchodních akademií s ohledem na osobnostní typ dle J. L. Hollanda
Barbora VINCENCOVÁ -
Pracovní autonomie a její vliv na zkoumané aspekty pracovního i osobního života zaměstnanců v České republice
Kristýna Zychová -
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Souvislost autonomie a časové perspektivy v období vynořující se dospělosti
Tereza Keřkovská -
Tradiční genderové role v souvislostech výchovných stylů u mladých dospělých vyrůstajících v pěstounských a biologických rodinách
Kateřina MIKULENKOVÁ -
Sociální a profesní vývoj pětice protektorátních novinářů souzených před Národním soudem v procesu Novák a spol. (č.6/47)
Lenka Popelková -
Učitel - jeho profesní vývoj a sociální vztahy ve škole
Josef Lukas