Segmentace klientů autoservisů – Bc. Ladislav Špitálský
Bc. Ladislav Špitálský
Diplomová práce
Segmentace klientů autoservisů
Customer segmentation of car services
Anotace:
Diplomová práce se zabývá segmentací klientů autoservisů. Teoretická část práce se věnuje segmentaci trhu a shlukovou analýzou. Na základě rešerše odborné literatury je v první části práce vysvětlena podstata a proces segmentace trhu. Práce se zaměřuje na segmentační proměnné vhodné pro segmentaci trhu. Dále se práce zabývá popisem shlukové a faktorové analýzy, které lze použít při segmentaci trhu …víceAbstract:
This thesis deals with customer segmentation of car services. Theoretical part of the work deals with market segmentation and cluster analysis. Based on the works of various authors the first part defines the process of market segmentation, its principle and role. The work is centred on the segmentation variables that can be used in market segmentation. Furthermore, the work is focuses on the description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Vladimíra Vlčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Špitálský, Ladislav. Segmentace klientů autoservisů. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace autoservisů podle jejich potřeb a požadavků na spolupráci s výrobci a distributory autoolejů
Alena Hejnová -
Segmentace zákazníků obchodní společnosti s využitím metod shlukové analýzy
Markéta Nesrstová -
Segmentace zákazníků shlukovou analýzou pro marketingové účely
Marek Vocílka -
segmentace zákazníků v odvětví telekomunikací
Markéta Rytinová -
Segmentace trhu vybrané kategorie zdravotnických prostředků
Pavlína Gorolová -
Segmentace kosmetického trhu v České republice
Tomáš Ježek -
Segmentace trhu ekoproduktů
Daniel Vrána -
Segmentace trhu a shluková analýza
Jaroslav Zuzák