Markéta Nesrstová

Diplomová práce

Segmentace zákazníků obchodní společnosti s využitím metod shlukové analýzy

Segmentation of business company customers using cluster analysis methods
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o možnostech využití metod shlukové analýzy pro segmentaci zákazníků obchodní společnosti. Teoretická část je zaměřena na popis vybraných metod shlukové analýzy a vysvětlení dalších pojmů souvisejících s danou problematikou, jako je CRM, segmentace a cílená komunikace. V praktické části jsou aplikovány metody shlukové analýzy na reálná data nejmenované obchodní společnosti …více
Abstract:
This thesis discusses the possibilities of using cluster analysis methods for customer segmentation. The theoretical part is focused on description of selected methods of cluster analysis and explanation of other concepts related to this topic, such as CRM, segmentation and targeted communication. In the practical part are applied cluster analysis methods to real data unnamed company with the aim of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2016
  • Vedoucí: Hana Řezanková
  • Oponent: Michal Vrabec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52497