Petra Řeháková

Master's thesis

Poptávka po multikinech - co determinuje spotřebitelské rozhodování?

Demand for cinemas - what determines the consumer behaviour?
Anotácia:
Cílem diplomové práce je identifikovat determinanty chování poptávky po multikinech v Praze. Základním stavebním kamenem je datový soubor vývoje návštěvnosti a tržeb všech filmových titulů promítaných v letech 2002-2011 v pražských multikinech, vždy po dobu prvních čtyř týdnů od premiéry, poskytnutý Unií filmových distributorů. Práce zkoumá spotřebitelské chování lidí na filmovém trhu. Vysvětlovanou …viac
Abstract:
The main aim of this diploma thesis is to identify the determinants of behavior of demand for multiplexes in Prague. The main building material is the dataset of attendance and revenues evolution for individual movies distributed between years 2002 and 2011, always for the first four weeks from the premiere, provided by the Union of Film Distributors. The paper investigates consumer behavior on the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
  • Vedúci: Marek Mičúch
  • Oponent: Lukáš Kovanda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32059