Poptávka po multikinech - co determinuje spotřebitelské rozhodování? – Petra Řeháková
Petra Řeháková
Diplomová práce
Poptávka po multikinech - co determinuje spotřebitelské rozhodování?
Demand for cinemas - what determines the consumer behaviour?
Anotace:
Cílem diplomové práce je identifikovat determinanty chování poptávky po multikinech v Praze. Základním stavebním kamenem je datový soubor vývoje návštěvnosti a tržeb všech filmových titulů promítaných v letech 2002-2011 v pražských multikinech, vždy po dobu prvních čtyř týdnů od premiéry, poskytnutý Unií filmových distributorů. Práce zkoumá spotřebitelské chování lidí na filmovém trhu. Vysvětlovanou …víceAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to identify the determinants of behavior of demand for multiplexes in Prague. The main building material is the dataset of attendance and revenues evolution for individual movies distributed between years 2002 and 2011, always for the first four weeks from the premiere, provided by the Union of Film Distributors. The paper investigates consumer behavior on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32059
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: Marek Mičúch
- Oponent: Lukáš Kovanda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32059
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu vozů s hybridním a elektrickým pohonem
Magdaléna Kramešová -
Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh
Zuzana EHRLICHOVÁ -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Sestavení rozpočtu pro celovečerní hraný film v programu Movie Magic Budgeting
Jakub Medek -
Autobiografie a sebeprezentace v dokumentárním filmu. Případová studie filmu No Home Movie (2015) režisérky Chantal Akerman
Ayaulym KOZHAKHANOVA -
Road movie
Jakub Hřib -
Film noir jako zdroj filmových vyjadřovacích prostředků pro současný animovaný film
Martina ŠEVČÍKOVÁ