Bc. Martin Vavra

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie vybraného podniku

Marketing Strategy Analysis of a Particular Company
Abstract:
This Bachelor thesis with the name „Marketing Strategy analysis of a particular company“ is concerned with analysing marketing strategy of company Wolt Slovensko s.r.o. and consequently, suggesting possible improvements. Theoretical part describes basic marketing concepts and definitions. In the next section are described analyses of market environment which are used in this paper to improve on company …více
Abstract:
Táto bakalárska práca s názvom „Analýza marketingovej stratégie konkrétneho podniku“ sa zaoberá analyzovaním marketingovej stratégie spoločnosti Wolt Slovensko s.r.o a následnému návrhu úprav ktoré by mali viesť k jej zlepšeniu. Teoretická časť sa zaoberá definíciami základných marketingových pojmov. V ďalšej časti sú popísané analýzy prostredia podniku ktoré sú v práci použité za účelom vylepšenia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2022
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management