Analýza marketingové strategie vybraného podniku – Bc. Martin Vavra
Bc. Martin Vavra
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Marketing Strategy Analysis of a Particular Company
Abstract:
This Bachelor thesis with the name „Marketing Strategy analysis of a particular company“ is concerned with analysing marketing strategy of company Wolt Slovensko s.r.o. and consequently, suggesting possible improvements. Theoretical part describes basic marketing concepts and definitions. In the next section are described analyses of market environment which are used in this paper to improve on company …víceAbstract:
Táto bakalárska práca s názvom „Analýza marketingovej stratégie konkrétneho podniku“ sa zaoberá analyzovaním marketingovej stratégie spoločnosti Wolt Slovensko s.r.o a následnému návrhu úprav ktoré by mali viesť k jej zlepšeniu. Teoretická časť sa zaoberá definíciami základných marketingových pojmov. V ďalšej časti sú popísané analýzy prostredia podniku ktoré sú v práci použité za účelom vylepšenia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cdcah/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2022
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Management and Controlling of SME-s
Dmitriy Krupin -
Management and controlling of SME's
Karina Saina -
Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Petr Tuan Nguyen -
Management and Controlling of SME-s
Tamila Mirkamalova -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia firmy JBM s.r.o.
Jakub Brezovský -
Marketingová stratégia vybraného podniku
Dalimír Wiedermann -
Marketingová stratégia spoločnosti Cosmotrade spol. s r.o.
Zuzana Salingerová