Katarína Rampáčková
Diplomová práce
Pravdivost v interpretaci
Veracity in interpretation
Anotace:
ABSTRAKTV tejto práci skúmam tri roviny témy: PRAVDIVOSŤ V INTERPRETÁCII. V prvej rovine sa pozerám na interpretáciu hereckú voči interpretácií tanečnej. Hovorím o improvizácií a tvorivej činnosti interpreta. Zaoberám sa fenoménom vnútorných obrazov. V druhej rovine pozorujem prácu choreografky Piny Bausch a choreografa Williama Forsytha. V súvislosti s Pinou Bausch uvažujem nad úlohou choreografa …víceAbstract:
ABSTRACTI explore in this work three planes of the theme: VERACITY IN INTERPRETATION.In the first plane I look at the interpretation of the actor to dance interpretation. I'm talking about improvisation and creative work of performer. I deal with the phenomenon of internal images.In the second level I observe the work of choreographers Pina Bausch and William Forsythe. In connection with Pina Bausch …víceObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2012
- Vedoucí: Bohumíra ELIÁŠOVÁ
- Oponent: Ivana DUKIČ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMagisterský studijní program / obor:
Taneční umění / Choreografie
Práce na příbuzné téma
-
Improvizace v taneční průpravě na ZUŠ od 5 do 9 let
Karla Koutná -
Taneční improvizace v hodinách estetické výchovy
Marie Bubeníková -
Vyučovací hodina současného tance s využitím principů techniky Josého Limóna a kontaktní improvizace pro středně pokročilé ve vzdělávacím systému základních uměleckých škol.
Eva Křenková -
Výuka taneční techniky Floor work se zařazením kontaktní improvizace pro 6. ročník tanečního oboru ZUŠ
Ilona Malcharová -
Taneční pohybová aktivita pro děti předškolního věku
Pavla Kamenická -
Kontaktní improvizace z pohledu fyzioterapeuta, využití specifické taneční metody v rehabilitaci
Dina Zouharová -
Taneční umění v kulturní politice České republiky
Eliška Štindlová -
České baletní umění mezi lety 1960 a 1989
Monika Štúrová