Bc. Iveta Sladká
Bakalářská práce
Uvedení nového produktu na trh
Launch of new product on market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií v etapě zavádění nového produktu na trh. Analyzuje proces tvorby strategie a volby marketingových nástrojů. První část práce je zaměřena na teoretický popis strategického marketingového procesu a marketingových strategií, které je možné při zavedení produktu na trh využít. Druhá část se zabývá analýzou konkurence, zhodnocením stávajícího produktového …víceAbstract:
The present bachelor thesis deals with the marketing strategy in the stage of launching a new product on the market. It analyzes the process of making choices and strategies of marketing tools. The first part focuses on the theoretical description of the strategic marketing process and the marketing strategies that can be used when launching the product on the market. The second part analyzes the competition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/fu4ko/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
- Oponent: Ing. Ivo Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Strategická analýza vybrané společnosti (Kuban Agro-product)
Viacheslav Dolbysh -
Analýza prodejního procesu ve firmě Plastkon product s. r. o.
Lenka LAŠÁKOVÁ -
Uvedení výrobku na trhu v oblasti IT technologií na území ČR
Michal Dolina -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Ochrana veřejného zdraví se zaměřením na přestupky na úseku bezpečnosti výrobků
Adéla VRBOVÁ -
Plán uvedení nového výrobku na Český trh
Jakub Krása -
Komunikační strategie uvedení nového výrobku na trh
Leoš Lacina