Spolupráce učitele odborných předmětů a asistenta pedagoga na střední odborné škole – Bc. Kateřina Buťáková
Bc. Kateřina Buťáková
Diplomová práce
Spolupráce učitele odborných předmětů a asistenta pedagoga na střední odborné škole
Cooperation teacher of vocational subjects and teaching assistant at secondary vocational school
Anotace:
Cílem teoretické části diplomová práce je seznámení se základními pojmy, které souvisí se spoluprací učitele odborných předmětů a asistenta pedagoga. V první části práce je vymezena profese asistenta pedagoga a učitele odborných předmětů na střední škole, odborná kvalifikace, náplň práce, kompetence a další předpoklady, které jsou potřebné k výkonu těchto profesí. Dále je popsána obecná spolupráce …víceAbstract:
The aim of the theoretical part of the diploma thesis is to familiarize with the basic concepts that are related to the cooperation of the teacher of vocational subjects and the assistant teacher. The first part of the thesis defines the profession of assistant teacher and teacher of vocational subjects at secondary school, professional qualifications, job content, competencies and other prerequisites …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fcaal/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Ivana Medková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Helena Zelníčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
GERMANY'S DEVELOPMENT COOPERATION WITH AFRICA Projects in Development Cooperation with the Example of the Vocational Education and Training Project (BINA) between the Beruflichen Fortbildungszentren der Bayerischen Wirtschaft gGmbH (bfz) and the Don Bosco Youth Network West Africa in Ghana
Anna REINHARDT -
The presence of language assistant in CLIL lessons (A case study of the IANUA project)
Šárka Krejčová -
Spolupráce učitele a asistenta pedagoga v MŠ ve Středočeském kraji
Veronika Prokelová -
Aspekty pozice asistenta pedagoga z pohledu asistentů pedagoga a dalších pedagogických pracovníků
Michaela Novotná -
Efektivta spolupráce a specifika komunikace mezi učitelem a asistentem pedagoga na prvním stupni ZŠ
Simona Buriánková -
Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na 1. stupni základní školy z pohledu asistenta pedagoga
Jaroslava Martinovská -
Spolupráce učitele a asistenta pedagoga v MŠ ve Středočeském kraji
Veronika Prokelová -
Spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga v mateřské škole
Drahoslava LEHOCZKÁ