Marketingový plán fotbalového klubu FC Viktoria Plzeň – Vojtěch Bešta
Vojtěch Bešta
Bachelor's thesis
Marketingový plán fotbalového klubu FC Viktoria Plzeň
Marketing plan of FC Viktoria Plzeň
Abstract:
Tématem bakalářské práce je Marketingový plán fotbalového klubu FC Viktoria Plzeň. Hlavním cílem je analýza, zhodnocení fungování a případné doporučení na vylepšení marketingové organizace v klubu. Teoretická část práce se zaměří na základní pojmy managementu, sport a sportovní hisotrie, fotbal a jeho historii, fotbalové mezinárodní a české asociace marketingu a marketingového mixu, které jsou následně …moreAbstract:
The theme of the bachelor thesis is the Marketing plan of football club FC Viktoria Plzen. The main objective is to analyse, evaluate the operation and, where appropriate, recommend improvements to marketing organisation in the club. The theoretical part of the thesis will be focused on the basic concepts of management, sport and sport history, football and football history, football international …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Reader: Daniela Vrtišková, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová