Tvorba marketingové strategie společnosti A.C.G. Praha, a.s. – Hana Nousková
Hana Nousková
Master's thesis
Tvorba marketingové strategie společnosti A.C.G. Praha, a.s.
Creation of marketing strategy of the company A.C.G. Praha, a.s.
Abstract:
Tato diplomová práce má za cíl analyzovat stávající marketingovou strategii společnosti A.C.G. Praha, a.s., navrhnout změny a tím vytvořit novou marketingovou strategii společnosti A.C.G. Praha, a.s. Analýza stávající strategie bude provedena na základě expertních rozhovorů s majitelkami a vedoucími pracovníky spolenosti, dále na základě situační a konkurenční analýzy a terénního šetření mezi zákazníky …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyse the current marketing strategy of the company A.C.G. Praha, a.s., to propose changes to the strategy and finaly to form a new marketing strategy of the company. The analysis of the current strategy will be based on the expert interwievs with the owners and the executive employees within the company. The analysis will be then based on the situational analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76106
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2019
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Monika Zittová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76106
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha