Hana Nousková

Master's thesis

Tvorba marketingové strategie společnosti A.C.G. Praha, a.s.

Creation of marketing strategy of the company A.C.G. Praha, a.s.
Abstract:
Tato diplomová práce má za cíl analyzovat stávající marketingovou strategii společnosti A.C.G. Praha, a.s., navrhnout změny a tím vytvořit novou marketingovou strategii společnosti A.C.G. Praha, a.s. Analýza stávající strategie bude provedena na základě expertních rozhovorů s majitelkami a vedoucími pracovníky spolenosti, dále na základě situační a konkurenční analýzy a terénního šetření mezi zákazníky …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyse the current marketing strategy of the company A.C.G. Praha, a.s., to propose changes to the strategy and finaly to form a new marketing strategy of the company. The analysis of the current strategy will be based on the expert interwievs with the owners and the executive employees within the company. The analysis will be then based on the situational analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2019
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Monika Zittová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76106