Tvorba marketingové strategie společnosti A.C.G. Praha, a.s. – Hana Nousková
Hana Nousková
Diplomová práce
Tvorba marketingové strategie společnosti A.C.G. Praha, a.s.
Creation of marketing strategy of the company A.C.G. Praha, a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl analyzovat stávající marketingovou strategii společnosti A.C.G. Praha, a.s., navrhnout změny a tím vytvořit novou marketingovou strategii společnosti A.C.G. Praha, a.s. Analýza stávající strategie bude provedena na základě expertních rozhovorů s majitelkami a vedoucími pracovníky spolenosti, dále na základě situační a konkurenční analýzy a terénního šetření mezi zákazníky …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyse the current marketing strategy of the company A.C.G. Praha, a.s., to propose changes to the strategy and finaly to form a new marketing strategy of the company. The analysis of the current strategy will be based on the expert interwievs with the owners and the executive employees within the company. The analysis will be then based on the situational analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76106
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Monika Zittová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76106
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha