Hana Nousková

Diplomová práce

Tvorba marketingové strategie společnosti A.C.G. Praha, a.s.

Creation of marketing strategy of the company A.C.G. Praha, a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl analyzovat stávající marketingovou strategii společnosti A.C.G. Praha, a.s., navrhnout změny a tím vytvořit novou marketingovou strategii společnosti A.C.G. Praha, a.s. Analýza stávající strategie bude provedena na základě expertních rozhovorů s majitelkami a vedoucími pracovníky spolenosti, dále na základě situační a konkurenční analýzy a terénního šetření mezi zákazníky …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyse the current marketing strategy of the company A.C.G. Praha, a.s., to propose changes to the strategy and finaly to form a new marketing strategy of the company. The analysis of the current strategy will be based on the expert interwievs with the owners and the executive employees within the company. The analysis will be then based on the situational analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Monika Zittová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76106

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod