Projekt využití marketingových nástrojů pro měření spokojenosti zákazníků na B2B trzích v SBU Polymery Fatra, a. s. – Eva ŠTIBRANÝOVÁ
Eva ŠTIBRANÝOVÁ
Master's thesis
Projekt využití marketingových nástrojů pro měření spokojenosti zákazníků na B2B trzích v SBU Polymery Fatra, a. s.
Project on the use of marketing tools for measuring customer satisfaction in B2B markets at SBU Polymery Fatra, a. s.
Anotácia:
Diplomová práca sa zaoberá návrhom spôsobu merania spokojnosti zákazníkov s využitím nástrojov marketingu. V teoretickej časti spracováva poznatky o metódach merania spokojnosti zákazníkov a marketingových nástrojoch. V praktickej časti analyzuje súčasný stav hodnotenia zákazníckej spokojnosti v SBU Polyméry Fatra, a. s, a možnosti využitia iných spôsobov realizácie. Na základe vykonaných analýz navrhuje …viacAbstract:
The master thesis deals with use of marketing tools for measuring customer satisfaction. The theoretical part summarizes knowledge about methods of measuring customer satisfaction and marketing tools. The practical part analyzes current method of evaluation of customer satisfaction in SBU Polyméry Fatra, a. s. and possibilities of using other methods. Based on these analyses, the new way of measuring …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21315
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTIBRANÝOVÁ, Eva. \textit{Projekt využití marketingových nástrojů pro měření spokojenosti zákazníků na B2B trzích v SBU Polymery Fatra, a. s.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/c17vdv/.
Jak správně citovat práci
ŠTIBRANÝOVÁ, Eva. Projekt využití marketingových nástrojů pro měření spokojenosti zákazníků na B2B trzích v SBU Polymery Fatra, a. s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Meranie spokojnosti zákazníkov so službou zdieľaných áut
Dominika Kalmárová -
Meranie spokojnosti zákazníkov so sociálnym obchodovaním v rámci zľavových portálov na trhu v Južnej Kórei
Monika Hlobeňová -
Meranie spokojnosti zákaznikov maloobchodného reťazca
Adela Sogelová -
Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti s rýchlym občerstvením
Viktória Grossová -
Meranie spokojnosti zákazníkov Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s.
Pavlína Harušťáková -
Meranie spokojnosti zákazniov s bankovými službami
Katarína Lučanová -
Zásada managementu ? orientácia na zákazníka, sledovanie a meranie jeho spokojnosti
Jitka Kordischová -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer