Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu – Bc. Jan Kvapil
Bc. Jan Kvapil
Bachelor's thesis
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Logo and slogan in marketing communication of automotive industry
Abstract:
Práce je zaměřena na logo a slogan jako nejstručnější formu marketingové komunikace v automobilovém průmyslu. Jsou zde popsány důležité slogany a historický vývoj log vybraných automobilových značek.Abstract:
Thesis is focused on logo and slogan as the briefest form of marketing communications in automotive industry. The important slogans and historical evolution of logos of chosen car brands are described here.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ss365/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2015
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum nových zdrojů konkurenčních výhod spojených se zavedením tepelného výměníku pro automobilový průmysl
Richard Šácha -
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
Anna Mazánková -
Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu
Eliška Došková -
Lokalizace marketingové komunikace pro vietnamský automobilový trh
Thuy Duong Nguyen -
Uplatňování integrované marketingové komunikace v automobilovém průmyslu
Lenka Kalvodová -
Vizuální komunikace a styl firem
Marie Demelová -
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Taťána Tellerová -
Positioning Strany zelených ve volbách do PSP ČR 2010
Dita Bičanovská