Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu – Bc. Jan Kvapil
Bc. Jan Kvapil
Bakalářská práce
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Logo and slogan in marketing communication of automotive industry
Anotace:
Práce je zaměřena na logo a slogan jako nejstručnější formu marketingové komunikace v automobilovém průmyslu. Jsou zde popsány důležité slogany a historický vývoj log vybraných automobilových značek.Abstract:
Thesis is focused on logo and slogan as the briefest form of marketing communications in automotive industry. The important slogans and historical evolution of logos of chosen car brands are described here.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ss365/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum nových zdrojů konkurenčních výhod spojených se zavedením tepelného výměníku pro automobilový průmysl
Richard Šácha -
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
Anna Mazánková -
Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu
Eliška Došková -
Lokalizace marketingové komunikace pro vietnamský automobilový trh
Thuy Duong Nguyen -
Uplatňování integrované marketingové komunikace v automobilovém průmyslu
Lenka Kalvodová -
Vizuální komunikace a styl firem
Marie Demelová -
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Taťána Tellerová -
Positioning Strany zelených ve volbách do PSP ČR 2010
Dita Bičanovská