Projekt na získání sponzorů pro Knihovnu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně – Ing. Michal Klauda, BA (Hons)
Ing. Michal Klauda, BA (Hons)
Diplomová práce
Projekt na získání sponzorů pro Knihovnu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Project of Obtaining Sponsors for Tomas Bata University in Zlin - Library
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt, který navrhne strategii na získávání sponzorů pro Knihovnu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Navržená strategie je založena na vytvoření nové pracovní pozice v knihovně tak, aby vznikla dostatečná kapacita na plnění úkolů spojených se sponzoringem. Dílčím cílem projektu je tvorba etického kodexu, který zahrnuje problematiku všeobecné etiky v knihovně a …víceAbstract:
The aim of this Master Thesis is to create a project that would suggest a new strategy how to get sponsors for Library of Tomas Bata University in Zlin. This strategy is based on the creation of a new post in the library that would gain sufficient time capacity for fulfilling the tasks connected with sponsoring. One part of this project consists of the ethical codex which includes the general ethical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Klauda, Michal. Projekt na získání sponzorů pro Knihovnu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně . Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž -
Možnosti a omezení marketingové komunikace u projektů v neziskovém sektoru na příkladu Dne válečných veteránů.
Klára Krejčí -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací na Vysočině
Lucie Kučerová -
Marketingové komunikace (eko)značek v kontextu greenwashingu
Dominika Fucsíková -
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
Nikol Tomášková -
Analýza postojů spotřebitele k etickým aspektům marketingové komunikace na sociálních sítích
Kateřina Fišerová -
Etické aspekty marketingové komunikace a jejich vliv na vnímání značky
Kristýna Hánová -
Efektivní a etická marketingová komunikace zaměřená na cílovou skupinu 55+
Petra Barešová