Posouzení nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Albert a Billa – Martin Šarlovský
Martin Šarlovský
Bachelor's thesis
Posouzení nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Albert a Billa
Assessment of shopping atmosphere in selected stores of retail chains Albert and Billa
Abstract:
Cílem práce je posoudit nákupní atmosféru dvou vybraných prodejen Albert a jedné prodejny Billa a navrhnout možnosti zlepšení případných nedostatků. Zvolenými metodami je osobní návštěva supermarketů a online dotazování. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá vymezením teoretických pojmů nákupní atmosféra, nákupní prostředí a obchodní jednotka. Druhá kapitola popisuje vybrané obchodní …moreAbstract:
The objective of the thesis is to assess shopping atmosphere of two selected stores Albert and one store Billa and to propose options for improving of any deficiencies. Personal visits and online survey are the chosen methods for the assessment. Thesis is divided into three chapters. The first chapter characterizes shopping atmosphere, shopping environment and business unit. The second chapter describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48232
Thesis defence
- Date of defence: 30. 9. 2015
- Supervisor: Hana Chylíková
- Reader: Lenka Komůrková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48232
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denisa Malátová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dana Kůrková