Martin Šarlovský

Bachelor's thesis

Posouzení nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Albert a Billa

Assessment of shopping atmosphere in selected stores of retail chains Albert and Billa
Abstract:
Cílem práce je posoudit nákupní atmosféru dvou vybraných prodejen Albert a jedné prodejny Billa a navrhnout možnosti zlepšení případných nedostatků. Zvolenými metodami je osobní návštěva supermarketů a online dotazování. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá vymezením teoretických pojmů nákupní atmosféra, nákupní prostředí a obchodní jednotka. Druhá kapitola popisuje vybrané obchodní …more
Abstract:
The objective of the thesis is to assess shopping atmosphere of two selected stores Albert and one store Billa and to propose options for improving of any deficiencies. Personal visits and online survey are the chosen methods for the assessment. Thesis is divided into three chapters. The first chapter characterizes shopping atmosphere, shopping environment and business unit. The second chapter describes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 9. 2015
  • Supervisor: Hana Chylíková
  • Reader: Lenka Komůrková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48232