Marketingová situační analýza obchodního družstva Jednota Tábor – Bc. Radka Valová
Bc. Radka Valová
Bakalářská práce
Marketingová situační analýza obchodního družstva Jednota Tábor
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je charakteristika vlivů vnějšího a vnitřního prostředí na společnost OD Jednota Tábor. Pomocí vhodných strategických analýz byla určena strategie společnosti. Na základě získaných výsledků byla navržena doporučení ke změně strategie. Pro vyhodnocení vnějšího a vnitřního prostředí byly využity analýzy: PESTEL, Porterova analýza pěti sil, analýza konkurentů, analýza dodavatelů …víceAbstract:
The aim of my bachelor's thesis is to characterize how external and internal environment affect the company OD Jednota Tábor. Appropriate strategic analyses served for the determination of current company strategy. Based on these results, recommendations were designed to change the strategy. The evaluation of external and internal environment was performed by using the following analyses: PESTEL, Porter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/lne6k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Bc. Petra Zelinková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Strategic analysis of Mercedes Benz AG: The electric vehicles' EQ category
Michela Galetti